TA010 - هولدر مخصوص تبلت


معرفی اجمالی محصول

این وسیله بهترین نگهدارنده برای هر نوع تبلت در سایز های مختلف با قابليت نصب بروي شيشه بوده وآیپد و تبلت شما را در برابر سطح چشمان شما نگه می دارد و شما به راحتی می توانید نقشه محل مورد نظر خود را از روی آن بخوانید. همچنین از این وسیله می توانید در ثابت نگهداشتن سایر وسایل الکترونیکی اعم از, EBOOK, GPS و… استفاده نمود.
پایه نگهدارنده تبلت مدل TA010 برای نصب بر روی شیشه داخل ماشین و یا میز طراحی شده است. از پایه تبلت TA010 می توان برای نصب تبلت یا آی پد بر روی ویترین فروشگاه ها، میزهای با سطح شیشه ای و یا کلیه سطوحی که دارای سطحی صیقلی و صاف می باشند نیز استفاده نمود.
پایه تبلت TA010شیشه ای به گونه ای طراحی گردیده است که امکان نصب کلیه تبلت ها و آی پدها با طول ۱۲۵ تا ۲۱۵ میلی متر و حداقل عرض ۸۰ میلی‌متر بر روی آن امکان پذیر می باشد
این پایه Tablet براحتی می تواند به تمامی جهات حرکت کند و با زاویه دید دلخواه تنظیم گردد.
– جنس: پلاستیک ABS و پلی کربنات
– وزن: ۲۱۳ گرم
– طول رابط: ۵٫۵ سانتی‌متر
– قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه قسمت نگهدارنده
– مناسب برای تبلت های با طول ۱۲۵ تا ۲۱۵ میلی متر و حداقل عرض ۸۰ میلی‌متر
– دارای بادکش لاستیکی قوی برای اتصال پایه نگهدارنده به داشبورد یا شیشه خودرو
خرید اینترنتی

نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل
1-به کیفیت ساخت هـولدر مـوبایل توجه ویژه‌ای داشتـه باشید ، زیرا ایـن وسیله نگـهدارنده گـجت ارزشـمند شـماست و باید در برابر شرایطـی نظیر افتادن خـودرو در دست اندازها و حـرکات ناگهانـی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید)
2- به ایجاد پشتـیبانی شده هولدر موبایل و ابعـاد گوشی خـود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قـاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.
3– بهـتر است گیره‌های نگـهدارنده دو طـرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود .
4- توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهـتی که نیاز دارید بـچرخانید. این قـابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.
5- در صـورتی که از هولدر موبایل برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید .
6-اگر قصـد پارک خـودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.
7- اگر چسبندگی هولدر های شیشه ای از بین رفت آنرا بشویید . شیشه خوردرو را تمیز کرده به نحوی که هیچ گونه گرد و غباری روی آن نباشد.