JNC MH016 – هولدر مگنتی

پايه نگهدارنده گوشي موبايل «جنکا» مدل « MH016» قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد؛ بنابراین می‌توانید گوشی خود را در زاویه‌ی دلخواه تنظیم کنید. این محصول خاصیت آهنربایی دارد و مناسب برای اتصال به شیشه خودرو است. از کاربردهای پایه نگه‌دارنده تماشای ویدیوهای ورزشی است که در چنین حالتی افراد مجبور نیستند گوشی را نگه دارند؛ در نتیجه با آزادی کامل به انجام انواع حرکت‌های ورزشی می‌پردازند. استندها گوشی را محکم و ایمن درون خود نگه می‌دارند بنابرین تنها با نگاه کردن به آن‌ می‌توان از ادامه‌ حرکات یا برنامه استفاده کرد؛ هم‌چنین اگر برای تماشای فیلم اگر از یک استند استفاده شود، گوشی به صورت فیکس و ثابت در آن می‌ماند و جابه‌جا نمی‌شود. در این صورت می‌توان با خیال راحت عقب رفت، تکیه داد و به تماشای کل برنامه بدون ایجاد هرگونه مزاحمت یا جابه‌جایی پرداخت. اگر فردی بخواهد کنفرانس ویدئویی با مشتریان یا همکارانش تماشا کند، بد نیست یک استند روی میز کارش داشته باشد؛ دراین‌صورت می‌تواند همزمان با برگزاری جلسه، یادداشت نیز بردارد. برای مطالعه کردن هم بهتر است گوشی خود را در یک استند قرار داده و فایل کتاب مورد نظر را دانلود کنید و از این طریق به راحتی آن را مطالعه کنید.
https://www.digikala.com/product/dkp-310271

نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل
1-به کیفیت ساخت هـولدر مـوبایل توجه ویژه‌ای داشتـه باشید ، زیرا ایـن وسیله نگـهدارنده گـجت ارزشـمند شـماست و باید در برابر شرایطـی نظیر افتادن خـودرو در دست اندازها و حـرکات ناگهانـی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید)
2- به ایجاد پشتـیبانی شده هولدر موبایل و ابعـاد گوشی خـود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قـاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.
3– بهـتر است گیره‌های نگـهدارنده دو طـرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود .
4- توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهـتی که نیاز دارید بـچرخانید. این قـابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.
5- در صـورتی که از هولدر موبایل برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید .
6-اگر قصـد پارک خـودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.
7- اگر چسبندگی هولدر های شیشه ای از بین رفت آنرا بشویید . شیشه خوردرو را تمیز کرده به نحوی که هیچ گونه گرد و غباری روی آن نباشد.