JNC MH009 – هولدر مگنتی

معرفی اجمالی محصول
– نگهدارنده مغناطیسی موبایل JNC MH009 ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا بوده به طوری که هیچ لغزشی برای گوشی موبایل به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند.
– این نگهدارنده مغناطیسی موبایل دارای طرح هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی ام و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز و …. می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و می توانید آنها را با مدل خودروی خود ست نمایید.
– اساس کار در این مدل از نگهدارنده موبایل ( JNC MH009 ) نیروی مغناطیس آهنرباست. زیر این پایه یک چسب دو طرفه قوی وجود دارد که قابلیت نصب روی داشبورد خودرو را برای‌تان فراهم می‌کند. شما می‌توانید این پایه را به‌سادگی روی داشبورد خودرو نصب کنید تا در هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل را کاهش دهید. برای استفاده از این محصول کافی است آن را به داشبورد ماشین یا هر جایی که برایتان مناسب است متصل کنید. سپس باید یکی از دو صفحه‌ی فلزی موجود در بسته‌بندی پایه را به پشت گوشی موبایل یا داخل کاور دستگاه‌تان نصب کنید. حالا می‌توانید گوشی موبایل را روی پایه قرار داده و بدون خطر، به رانندگی‌تان ادامه دهید.
– این هولدر قابیلت چرخش ۳۶۰ را دارد و می‌توان گوشی را در زاویه دلخواه نگه داشت.
– قابلیت اتصال به داشبورد
– مناسب برای نگهداری تمامی گوشی ها ، تبلت ها و GPS
– قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
– مقاوم در برابر حرارت تا ۶۰ درجه
– جنس: آلمینیوم ضد خش
– وزن : ۲۱۰ گرم
– ۶ ماه گارانتی تعویض
– طرح های موجود : بنز، بی ام و، تویوتا، پژو، مازراتی، پورشه، هیوندا، آئودی، کیا، پورشه، لکسوس، میتسوبیشی، نیسان، سیتروئن، مزدا، اپل، سمند، رنو، فولکس واگن، ولوو، لیفان، جک، ام جی
نقره ای:


طلایی:

مشکی:

بعد از ورود به لینک زیر رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید:
خرید اینترنتی

نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل
1-به کیفیت ساخت هـولدر مـوبایل توجه ویژه‌ای داشتـه باشید ، زیرا ایـن وسیله نگـهدارنده گـجت ارزشـمند شـماست و باید در برابر شرایطـی نظیر افتادن خـودرو در دست اندازها و حـرکات ناگهانـی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید)
2- به ایجاد پشتـیبانی شده هولدر موبایل و ابعـاد گوشی خـود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قـاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.
3– بهـتر است گیره‌های نگـهدارنده دو طـرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود .
4- توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهـتی که نیاز دارید بـچرخانید. این قـابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.
5- در صـورتی که از هولدر موبایل برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید .
6-اگر قصـد پارک خـودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.
7- اگر چسبندگی هولدر های شیشه ای از بین رفت آنرا بشویید . شیشه خوردرو را تمیز کرده به نحوی که هیچ گونه گرد و غباری روی آن نباشد.