JNC 58 – هولدر فندکی


معرفی اجمالی محصول
– پایه نگهدارنده JNC 58 به درگاه فندکی خودرو متصل میشود . این پایه دارای ۳ لبه نگه دارنده است که می تواند دستگاه های GPS و گوشی های موبایل با صفحه نمایش ۳٫۵ تا ۶٫۵ اینچ را ساپورت کند.
– هولدر JNC 58 دارای ۲ پورت خروجی USB می باشد که می توان با وصل نمودن کابل شارژ به آن به راحتی گوشی خود را شارژ کنید
– شما می‌توانید میله‌ی باریک متصل کننده‌ی شارژر فندکی و قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل‌ را براساس نیاز خود تنظیم کرده تا دسترسی و استفاده از گوشی موبایل برایتان ساده‌تر شود
– این هولدر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و می توان گوشی را در زاویه دلخواه نگه داشت .
– در این هولدر پدهایی به کار رفته است که این پدها مانع از خط و خش روی دستگاه می شود .
– قابلیت اتصال به فندکی ماشین
– مناسب برای نگهداری گوشی و دستگاه های GPS از ۳٫۵ تا ۶٫۳ اینچ
– قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
– پایه فنری بسیار مقاوم
– قابلیت شارژ گوشی (دو گوشی همزمان)
– جنس: پلاستیک ABS و پلی کربنات
– وزن: ۱۲۰ گرم
– طول میله رابط: ۹٫۵ سانتی‌متر
– شدت جریان خروجی : ۲ آمپر
– ولتاژ ورودی : ۱۲ تا ۲۴
– ولتاژ خروجی : ۵
– محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ
– کابل microUSB
– ۶ ماه گارانتی تعویض

نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل
1-به کیفیت ساخت هـولدر مـوبایل توجه ویژه‌ای داشتـه باشید ، زیرا ایـن وسیله نگـهدارنده گـجت ارزشـمند شـماست و باید در برابر شرایطـی نظیر افتادن خـودرو در دست اندازها و حـرکات ناگهانـی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید)
2- به ایجاد پشتـیبانی شده هولدر موبایل و ابعـاد گوشی خـود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قـاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.
3– بهـتر است گیره‌های نگـهدارنده دو طـرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود .
4- توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهـتی که نیاز دارید بـچرخانید. این قـابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.
5- در صـورتی که از هولدر موبایل برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید .
6-اگر قصـد پارک خـودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.
7- اگر چسبندگی هولدر های شیشه ای از بین رفت آنرا بشویید . شیشه خوردرو را تمیز کرده به نحوی که هیچ گونه گرد و غباری روی آن نباشد.